Beantwoorden
bowie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

Ik heb twee zelf gekochte digiboxen AD210. Kan ik gebruik maken van bovengenoemde upgrade, en moet ik dan huur betalen? Ik heb geen nood aan de digicorder- functies.

 

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Nieuwe actie gratis upgrade tv-box

0 Likes
17 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1184
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

Meer info kan je vinden op de infopagina: Haal de nieuwste Telenet TV-box gratis in huis. Ontdek alle voordelen. 

Hoeveel kost de nieuwe TV-box?
De upgrade is helemaal gratis. Want met onze promotie hoef jij de omruilkost van € 50 niet te betalen. Je betaalt enkel een maandelijkse huur van € 10,58. Voor de huur van een extra box betaal je € 5,10/maand.

Ik heb één of meerdere aangekochte decoders. Wat betekent een upgrade voor mij?

De nieuwste Telenet TV-box kan je niet aankopen. En dat is ook helemaal niet nodig! Wij zorgen ervoor dat de boxen up-to-date blijven, zodat jij altijd geniet van de allerbeste tv-ervaring. Is jouw nieuwe box kapot? Dan vervangen we die, gratis en voor niks!


Samenvatting: Ja je kan ook gebruik maken van deze actie (op voorwaarde dat je ook Internet van Telenet hebt); je kan de TV-box niet kopen en moet ze dus huren (In de nieuwste Internet + TV abonnementen zit de huur van de eerste decoder trouwens inbegrepen).

 

Wat doet je de overstap overwegen? 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

De "upgrade" van aangekochte decoders naar het gedwongen huurmodel van de Telenet TV-box is dus niet gratis.
Voor de eerste Telenet TV-box betaal  je 10,58 euro/maand huur, voor elke extra Telenet TV-box betaal je 5,10 euro/maand huur.

Telenet laat ook niet toe dat je de Telenet TV-box samen gebruikt met een Telenet Digibox AD210.
Als je voor de Telenet TV-box kiest, zal Telenet je aangekochte Telenet Digiboxen deactiveren.

Daarnaast zijn de huurprijzen onderhevig aan jaarlijkse prijsverhogingen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5223
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

Welke voordelen zou je hebben bij overschakeling naar de TV-box? Ik bedoel hiermee welke functies zou van de tv-box zou je gebruiken? De volgende vraag die je voor jezelf moet stellen is: zijn er alternatieven? Tenslotte de vraag: wat zal me dat kosten.

Ik kan uw vraag op twee manieren begrijpen:

1. je wil in je huidig abonnement enkel de tv-box als extra decoder

2. je wil een ander abonnement met de tv-box

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2777
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

Neen je houd gewoon je eigen toestellen je hebt een toestel

Als je een tv box neemt moet je huur betalen 

Ook als je aanpassingen doet laat weten dat je 2 digiboxen hebt en blijft verder gebruiken

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

@luc55 

Het is wellicht niet duidelijk in wat je schrijft, maar de TV-Box en de Digiboxen zijn niet compatibel. Het is het één of het ander. Beide combineren tegelijkertijd, dat kan niet. En ook afwisselend het ene en dan het andere gebruiken, ook dat kan dus niet.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5223
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

@StefaanH Dat is inderdaad de regel die Telenet toepast.  

@bowie heeft niet vertelt welke functies door hen gebruikt worden. Indien die enkel gebruikt worden om lineaire tv (rechtstreeks kijken op het uur van de uitzending) en de TV's zijn niet te oud dan kan een CI+ (tv met een kaartje) een goede oplossing zijn. Als de tv de timeshift (en opname) functie voorziet volstaat het een usb-schijfje aan te sluiten aan de tv.

Met een volledig plaatje kan er uiteraard een beter advies gegeven worden (wat zijn de behoefte, wat wenst men te bekomen, wat heeft men nu). Iedereen fantaseert nu er een aantal dingen bij, dis soms juist zijn en soms niet.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2777
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

Zolang ze digibox niet aan internet aangesloten worden kan je hem blijven gebruiken

dat heb ik onder verstaan

De tv box moet internet hebben anders werkt hij niet en het blijft een huur toestel

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2777
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

(Ik heb geen nood aan de digicorder- functies.)

Het toestel is niet aan internet aangesloten

 

0 Likes
bowie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

Wat ik nu kan en wil met mijn digiboxen AD210 is lineair kijken en bij de zenders die het toelaten 14dagen terugkijken.

Ik hoef geen opnames te maken.

De CI+ oplossing zou er alleen komen indien de digiboxen het begeven.Ik ben daarom eens in mijn documentatie van mijn nieuwste tv LGA2 OLED48A26LA gedoken en die voorziet een CI+ slot:

Aansluitingen

HDMI 3

USB aansluiting 2

Ethernet verbinding 1

Optische uitgang poort Ja

Koptelefoonaansluiting Ja

Bluetooth Ja

WIFI Ja

Common interface Ja, CI+ v1.4

Antenne aansluiting (Coax) Ja

Composiet aansluiting Nee

Ik vind mijn tv LGA2 OLED48A26LA echter niet in de betreffende Telenet-lijst.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5891
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

@bowie 

je kan geen 14 dagen terug enkel 7 dagen bied Telenet aan om terug te kijken. Dat heeft er dus niks mee te maken hoeveel digicorders je hebt je kan enkel maar 7 dagen terug kijken. Wat je wel kan als er interactiviteit is dat je 14 dagen vooruit gaat in de tv gids dat kan wel. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5329
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

@bowie  Let wel als je CI+ wilt gebruiken dat je maar 2 dagen vooruit kan kijken in de epg of de programma info krijgen, meer wordt er niet op de kabel doorgestuurd voor CI+ gebruikers, meer info krijg je enkel met de digicorder/digibox of tv box verbonden met internet van Telenet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bowie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

Sorry voor de verwarring qua termijnen.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5891
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

@bowie 

Geen probleem. 

Maar goed het komt er dus op neer als je naar de tv box wil gaan dat je huur betaald. Als je bij je aangekochte digicorders of digiboxen blijft moet je geen huur betalen. De tv box zelf kan je niet kopen die is dus enkel op huur basis. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2777
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

Als je internet hebt van telenet zou dit moeten werken op digibox de 14 dagen terug kijk tv

Ik dacht dat je een utp kabel in de digibox kan stekken

Opnames te maken gaat niet je hebt geen harde schijf

0 Likes