Beantwoorden
BartDW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Login mail niet teruggevonden

Ik ben een beetje ontzet. Na mijn verhuisdatum werkte mijn mail niet meer, bij het vergeten wachtwoord blijkt deze login niet teruggevonden. Wachtwoord reset helpt niet, ook niet via klantendienst. Ze vinden deze wel maar kunnen niets doen, ik kan dan toch mijn mails niet kwijt zijn??? Ik ben echt ontevreden en wil een oplossing, er is een ticket aangemaakt maar ik verlies geld zolang mijn mail onbereikbaar blijft.

0 Likes
5 reacties
Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Topicwurm! Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag
0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 518
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Login mail niet teruggevonden

@BartDW 

Een e-mail client zoals Thunderbird gebruiken kan dit ook helpen vermijden.

0 Likes
BartDW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Login mail niet teruggevonden

Mijn login is mijn mail en plots werkt dit niet meer, dan ligt de schuld bij telenet en niet bij mij, mijn mail adres en wachtwoord zijn niet veranderd. Ik dank je dan ook voor je onnodige bijdrage.

0 Likes
BartDW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Login mail niet teruggevonden

Dit hebben we geprobeerd. Telenet ziet de login wel, maar wachtwoord wijzigen lukt niet, zowel door mij als door telenet niet. Maar de login lijkt niet te werken. Nochtans zien we de mail wel staan onder mails in Mijn telenet. Sinds de verhuisdatum 6 dagen geleden is die echter niet bereikbaar en kan ik nergens inloggen ermee.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1685
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Login mail niet teruggevonden

@BartDW kan je inloggen met je hoofdgebruiker op Mijn Telenet ? Dit is soms een ander e-mail en login dan je e-mail adres. 

Daar kan je naar e-mail gaan en zien of je mailbox hier nog staat. 

Indien wel, kan je zien welk e-mail adres dit is en kan je uw password resetten. 

 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes