Beantwoorden
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2592
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

(HBO) Max komt naar België

Vandaag in het nieuws: https://www.hln.be/tv/streamingdienst-hbo-max-komt-volgend-jaar-naar-belgie~ad40168d/?cb=e50f0930435...


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
96 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2798
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

Klopt de prijs wordt gelijk getrokken de mensen met oude prijs blijven de oude prijs behouden

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

(HBO) Max komt naar België


@luc55  schreef:

Klopt de prijs wordt gelijk getrokken de mensen met oude prijs blijven de oude prijs behouden


Klopt niet. De mensen die bij de lancering in Nederland klant werden kregen een kortingsactie van 50% zo lang ze klant blijven bij HBO Max.

Deze actie blijven ze behouden (maar enkel bij het Standaard-abo, dus 1080p Full HD zonder reclame en 2 gelijktijdige streams), maar ook voor hen komt er dus een prijsverhoging (uiteraard dus wel maar de helft aangezien ze voor altijd 50% korting zullen houden op de normale prijs).

Hopelijk komt er voor België ook zo'n actie want 4,99 euro per maand in plaats van 9,99 euro per maand scheelt hem toch al een heel pak. Dan kan je het sportabonnement van 5,00 euro al betalen met de korting alleen al. 🙂

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2798
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

Raar heb andere info Basic-abonnement  wordt nu met reclame nog altijd met 1 stream

Standaard-abonnement   was 3  streams

Er komt nieuw Premium abonnement bij

Op 11 juni wordt de app geupdated wordt een blauwe app

De prijzen wijzigen niet behalve bij veranderen van abonnement of stop zetten

We zullen wel zien

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(HBO) Max komt naar België

En in Frankrijk kan je bij Prime Video ook de channel van hbo max vinden tegen een betaling, het aanbod zal niet zijn wat HBO Max aanbied, maar je krijgt daar extra's,

daar de primevideo van belgie een grotendeels kopie is van de franse versie ben ik benieuwd of we dit er ook bij krijgen als optie.

En in Amerika gaan ze nu een abbonement starten met 2 apps samen als 1 (Disney+ en HBO en Hulu) pakket, benieuwd of we dit in Europa ook gaan zien komen zo gezamenlijke pakketten tegen een goedkopere prijs.

De prijs in België en Nederland zal gelijk getrokken worden vanaf 11 juni, dus niet een euro goedkoper in Nederland en daar vallen ze terug met de actie van -50% goedkoper naar basis abbonement met 2 streams zoals hier al gemeld.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2798
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

Prime Video zijn zo verschillend zeker in Belgie

De meeste houden de Nederlands versie

Wand de Belgische is te Frans

En zoals je zegt Franstalige hebben nog een andere versie en meer voor Frankrijk

Is nooit duidelijk geweest

Pas op de Franstalige kunnen niet altijd  O.V gebruiken is dan Frans gedubde taal  zeer erg en af toe niet naar te luisteren (rechten )

We hebben bang dat voor HBO  ook zo iets gaat worden

(Disney+ en HBO en Hulu ) zal niet de eerste 2 jaar zijn deze bundel

Nieuwe gebruiker betalen gelijk zelfde prijs Bel Ned gebruiker

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 296
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

(HBO) Max komt naar België


Klopt niet. De mensen die bij de lancering in Nederland klant werden kregen een kortingsactie van 50% zo lang ze klant blijven bij HBO Max.

Deze actie blijven ze behouden (maar enkel bij het Standaard-abo, dus 1080p Full HD zonder reclame en 2 gelijktijdige streams), maar ook voor hen komt er dus een prijsverhoging (uiteraard dus wel maar de helft aangezien ze voor altijd 50% korting zullen houden op de normale prijs).


 @Hofkens @luc55 @Master-Magic stopt eens met da betweterig gedoe hier aub, hier in de link een YouTube video met een Nederlandse review bij de lancering en daar wordt de korting besproken 😉 Standaard-abo is ook 4K en hier kan je het nog eens lezen over de korting 😊

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1203
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

(HBO) Max komt naar België

Wat maakt het eigenlijk allemaal uit wat de situatie in Nederland is, toch compleet irrelevant voor toekomstige Belgische klanten.

De prijzen voor België zijn enkel op nieuwssites te vinden, nergens in een publieke communicatie van Warner Bros. Discovery. De geraporteerde prijzen komen echter wel overeen met de prijzen uit een persbericht over de veranderingen in Nederland.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2798
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

We kennen de tarieven goed 

De oude formule blijft de oude formule

En vanaf 1 juli worden de prijzen gelijk getrokken van de nieuwe abonnement over bel en ned 

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 296
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

(HBO) Max komt naar België

Ik hoop alleen dat ze hier ook 50% geven voor de vroege vogels en blijkbaar kan je ook per jaar betalen 😁 in Nederland toch...

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2798
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

Zou er niet op tellen voor een jaar .

Als er 1 betaling niet kan worden uitgevoerd ben je voordeel prijs kwijt wordt je afgesloten en begin je opnieuw tegen de nieuwe prijs van op dat moment

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 296
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

(HBO) Max komt naar België

@luc55 en vertel eens waarom zou er een betaling niet doorgaan?

Mijn Mastercard is geldig tot eind 2027 en als ik eind 2027 een nieuwe kaart krijg en mijn expiry date en CVC code online update zijn we terug vertrokken voor 5 jaar 😉

Dus ik zie echt het probleem niet 😊

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2798
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

Als alles goed gaat heb je niets voor

Ik heb voorgehad met Mastercard credit fraude betalingen  dan blokkeren ze de kaart en geven je een nieuwe kaart met nieuw nr

Nu dat maestro kaart stop krijg je ook een nieuw kaart  Mastercard debid  of visa debid ook een nieuw nr betalingen bij amazone een probleem gehad

Eerst update doen van kaart nr's ook voor gehad

Ik zal niet alleen zijn

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 296
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

(HBO) Max komt naar België

@luc55 u kaartnummer is ook perfect aan te passen online 😉 ik heb ook al een ander nummer ondertussen wegens een nieuwe type Mastercard maar 0 problemen al mijn abonnementen lopen perfect door en als ik iets koop nog niks van hinder ondervonden. Mja zal weer de enigste in de wereld zijn zeker 😄

Eerst alles updaten en dan kopen en niet omgekeerd 😁

Jij hebt toch nooit geluk e precies al die misserie altijd 🤔

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2798
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

Dit stelt niets voor

Een goede vriend had te laat geld overgeschreven door zijn reis stond er te weinig geld op de rekening

Hij was zijn voordeel abo kwijt en ze wouden niet meer activeren aan de oude prijs pech dus

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 296
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

(HBO) Max komt naar België

@luc55 te laat geld overschrijven voor een Mastercard 🤔 ik moet helemaal geen geld overschrijven 🙄

Ik heb een gewone Mastercard, geen ik wil wel maar kan niet creditcard die je moet opladen...

Is ook goed verzekerd dus geen nood aan die rommel en daarbij waarom bestaat dat nog je hebt nu een debit Mastercard/Visa kaart en da kunt ge perfect gebruiken online met da verschil dat meteen van u rekening gaat. 😉

En hier staat er altijd genoeg geld op de rekening 😁

Ma goed ge zult wel me verhalen blijven afkomen om u gelijk te halen e...