Beantwoorden
MKris
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Ik krijg geen nieuwe port-forwarding regel vastgelegd

Hoi iedereen,

 

Ik heb een probleem met het opslaan van een nieuwe portforwarding regel voor mijn IP camera. Ik heb er al een 14tal in gebruik en alles werkt perfect maar nu heb ik een nieuwe camera en wil een regel aanmaken en dat lukt ook maar de regel wordt niet opgeslagen en verdwijnt iedere keer als ik de expert instellingen verlaat. Ik dacht eerst, misschien zit ik aan de limiet van de regels, wie weet, maar als ik een bestaande regel aanpas wordt dit ook niet bewaard na het afsluiten van de pagina. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe ?  ik zie namelijk nergens nog een "knop" staan om het op te slaan zoals het vroeger was.

1 reactie
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Ik krijg geen nieuwe port-forwarding regel vastgelegd

Als de opslaan knop niet getoond wordt, dan wil het zeggen dat er een fout in het formulier ziet. Helaas wordt dit niet altijd aangegeven met een duidelijke foutmelding.

Ik ga er vanuit dat je 1 poort probeert te openen? Dat is momenteel ook niet mogelijk. Normaal geef je bvb Extern: 8080 - 8080 Intern: 8080 in. Maar momenteel is er een bug waardoor zelfde start en eindpoort niet toegelaten wordt.

 

Als je weet wat je doet, dan kan de klantendienst momenteel (uitzonderlijk) de aanpassing voor jou doen. Let wel op, ze voeren dan exact uit wat je vraagt ook al is het een mogelijk foute configuratie.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.