Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5910
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

Misschien is het sommige al opgevallen of sommige nog niet maar vanaf 2 juni zal er een prijs een verhoging zijn. 

Via deze link kun je alles eens nalezen welke prijs verhoging er is en voor welke diensten. 

 

 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Prijsverhoging


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
37 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2796
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

Play Sports en vtm gaan samen uit zenden de Champions League gelijk tijdig uit

https://www.hln.be/champions-league/champions-league-blijft-tot-2027-gratis-te-zien-bij-vtm-vrt-is-a...

En voor de UEFA Europa League en de UEFA Conference League zullen  op play zenders worden uitgezonden worden op donderdag

https://press.telenet.be/telenet-voegt-nederlandstalige-uefa-champions-league-rechten-toe-aan-play-s...

Ze hebben de laatste jaren veel meer nieuwe sporten uitgezonden op de Play Sports zenders  dus die prijs stijgingen zijn wel juist

Bij Eleven/DAZN staat nu de prijs al een tijdje op 15 euro per maand of er in augustus iets bij  komt we weten het nog niet

Zou wel kunnen  hou daar rekening mee

 

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 522
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

Wat een gedoe allemaal.

Wij houden het hier lekker gemakkelijk.

One for 1 + TV Iconic.

Onbeperkt vast internet, onbeperkt mobiel internet. TV-box. Vaste lijn en data-sim inbegrepen.

Wij gebruiken One for 1 met 2. Gewone sim in 1 phone en data-sim in 2de phone met "prijs volgens gebruik".

Door een jaar op voorhand te betalen krijgen we 5% korting en moeten wij de prijsstijging pas volgend jaar betalen.

Zo betalen wij amper € 90,62 voor dit pakket. Daar kan geen enkele andere provider aan tippen!!

 

En voor @Jari_Opsomer nog 1 keer:

Vorig jaar juli 6% erbij. Deze prijs geldt 1 jaar.

Dit jaar juli 3,5% erbij. Deze prijs geldt 1 jaar.

En ja simpele wiskunde 1 + 1 = 2 . Dus zoals @Arnie  al uitrekende 9,71% op 2 jaar.

 

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 205
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

@Santa lol week wat uit I know, ja puur mijn bundel All-Internet + TV iconic is €74,2/m (vanaf juni €76,79), maar neem steeds Play Sports erbij, dat nu €26,95/m kost. Ja is ieders keuze e, Play Sports is echt een must en mobiel abo hou ik graag open en ik weet dat ik bvb nooit Scarlet of tv enkel via streaming zou nemen. 

Follow the White Rabbit
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2796
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

Zoals je zegt 2 euro +-  een stuk chocolade minder kopen in de winkel en is opgelost

Hou wel rekening mee eleven dazn zou wel kunnen opslaan als je naar de buurlanden ziet zijn we nog altijd de goedkoopste

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 205
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

@luc55 lol zo extreem ist nu ook ni, ts hier eerder én én. Samen met Play Sports heb ik ook non-stop Netflix en ook vaak Prime Video (door mini prijsje), Streamz en Disney+ is af en toe. Ik heb met huidige bundel perfecte deal en tv-box is vereiste, net voor Play Sports en ook vind ik dat er geregeld verschil zit qua beeldkwaliteit bij live kijken via tv-box of via streaming/uitgesteld kijken via apps.

Ja Play Sports heeft top aanbod, ook omdat ze Eleven mee integreert en hopelijk komende seizoenen ook DAZN als zenders meepakt in het PS abo. Want sport streamen vind ik nadeliger, door kans op meer haperingen/storingen nzo. Indd zoals komende jaren ni te klagen op dat vlak, als je vb vergelijkt met Viaplay bij onze noorderburen. 

En evolueert ook steeds en de prijzen voor al die uitzendrechten schieten steeds de hoogte in. En zeker voor een klein landje als België, allé Vlaanderen dan, want wij hebben geen Sky Sports zoals UK, USA, Duitsland...

Follow the White Rabbit
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

@Umbra666 Sky Sports zit in de UK, Italie en Duitsland 😉 

in Amerika zijn het andere zenders dat sport aanbieden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2796
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

Sky Sports en Dazn werken samen omdat Sky veel sporten is verloren

Sky heeft dan geen keuze dan samen werken

https://www.dazn.com/en-GB/news/other/dazn-app-to-go-live-on-sky/1vsnuhosa62oqzd23sdo3vh40

https://en.wikipedia.org/wiki/DAZN

 

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 205
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

@Master-Magic just Sky Sports en Cinema is ni in Amerika, excuseer, daar is da Fox Sports, ESPN, beIN. Maar Sky Sports is wel hoge kwaliteit. 

Follow the White Rabbit