Beantwoorden
Ex-Netweter
 

e-mailadres wordt al door een andere account gebruikt

Hallo,

Bij het registreren van een account voor netweters, krijg ik om een duistere reden het bericht "Het e-mailadres wordt al door een andere account gebruikt." als ik mijn login wil gebruiken als het e-mail adres voor die account. Ik heb dus een ander e-mailadres moeten gebruiken en dan kon ik die registratie afronden. Ik zou toch heel graag het login gebruiken anders moet ik nu meerder mailboxen beginnen opvolgen.

Hoe kan dit worden opgelost ?

Alvast bedankt.

4 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2778
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

e-mailadres wordt al door een andere account gebruikt

Best contact opnemen met telenet  zij kunnen alles na zien

Zal met oude systeem te maken hebben

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5891
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

e-mailadres wordt al door een andere account gebruikt

@Ex-Netweter 

Beste is eens via een privé bericht te sturen naar @Suzy .

Dat is onze moderator en die kan de logins nakijken voor je achter de schermen voor de netweters dan kan ze zien of je al eerder hier in het verleden of zo bent ingelogd met dat email adres.

Ik vraag je dat privé te doen want je email adres hier openbaar zetten doen we niet dat is zoals het al zegt privé. Je ziet rechts bovenin een enveloppe staan en daar klik je op voor een privé bericht. Je tikt bij de te ontvangen naam de naam van Suzy in en dan kun je daar je email adres / je login doorgeven en dan kan het nagezien worden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1185
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

e-mailadres wordt al door een andere account gebruikt

Het probleem zit hem in het feit dat je een nieuwe account probeerde te maken, terwijl je zonder extra registratie zou moeten kunnen inloggen met je bestaande Telenet-account.

Zoals hierboven al gezegd is kan je Suzy contacteren, zij kan er voor zorgen dat je Netweters-account aan het juiste Telenet-account gelinkt is.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

e-mailadres wordt al door een andere account gebruikt

Bedankt al aan allen die geantwoord hebben.

Ivm "Het probleem zit hem in het feit dat je een nieuwe account probeerde te maken", veel keus had ik niet. Vanzodra ik bij telnet was ingelogd en een vraag wilde lanceren op de netweters-site, kreeg ik het bericht dat ik eerst de registratie moest afronden, terwijl ik aan die registratie niet eens begonnen was (en me niet kan herinneren dat ik dat in het verleden ooit zou gedaan hebben).

Ik heb ondertussen een bericht naar Suzy gestuurd.

Groeten,
Hans16.