Beantwoorden
Katojade
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

eSIM: kan geen oproepen ontvangen

Momenteel ben ik niet bereikbaar, ik kan zelf wel bellen en sms'en versturen. Maar iemand anders kan mij niet bellen. Sms'en kunnen ze wel. Gsm al opnieuw opgestart, niet storen staat niet aan en vliegtuigmodus staat ook uit.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Niet bereikbaar, alleen bezettoon.

18 reacties
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

eSIM: kan geen oproepen ontvangen

En ik geef maar mee dat wanneer een Telenet medewerker hier een statement maakt dat er een bepaalde storing is, dat er nadien ook een melding gemaakt van mag worden of deze is opgelost of niet. 

Het maakt me niet uit welke Telenet medewerker dit rapporteert. Jullie kunnen via de interne kanalen aan zulke informatie komen. Zeker wanneer jullie weten dat er een storing is.
Misschien had je beter getracht om te weten of het probleem nog bestaat of niet en dit hier te melden in plaats van die educatieve opleiding over dit forum. 

Mensen zitten soms met problemen en verspillen uren aan tijd aan hun troubleshooting. Dit probleem kan gewoon nog altijd bestaan bij jouw, bij mij, bij iedereen. Of bel jij elke 5 minuten naar jezelf om dit te testen? Neen…bereikbaarheid is toch de dag van vandaag belangrijk. Als dan Telenet meldt dat er een probleem mee is, dan is het ook een kleine moeite om hier (dagen) later meer duidelijkheid over te scheppen. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



JoeriBN
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

eSIM: kan geen oproepen ontvangen

Telenet center? Geen hulp ze horen het donderen in Keulen. Ben al 2 weken aan het wachten op een telefoontje van Telenet.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2773
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

eSIM: kan geen oproepen ontvangen

Dan zal het niet gaan je hebt alles geprobeerd je zal moeten terug overstappen naar andere aanbieder voor de gsm

geef dit als reden op er kunnen geen kosten gerekend worden omdat het niet werkt ze zullen de credit nota maken

ChristofM
Expert Moderator
Berichten: 24
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

eSIM: kan geen oproepen ontvangen


@BillyX  schreef:

En ik geef maar mee dat wanneer een Telenet medewerker hier een statement maakt dat er een bepaalde storing is, dat er nadien ook een melding gemaakt van mag worden of deze is opgelost of niet. 

Het maakt me niet uit welke Telenet medewerker dit rapporteert. Jullie kunnen via de interne kanalen aan zulke informatie komen. Zeker wanneer jullie weten dat er een storing is.
Misschien had je beter getracht om te weten of het probleem nog bestaat of niet en dit hier te melden in plaats van die educatieve opleiding over dit forum. 

Mensen zitten soms met problemen en verspillen uren aan tijd aan hun troubleshooting. Dit probleem kan gewoon nog altijd bestaan bij jouw, bij mij, bij iedereen. Of bel jij elke 5 minuten naar jezelf om dit te testen? Neen…bereikbaarheid is toch de dag van vandaag belangrijk. Als dan Telenet meldt dat er een probleem mee is, dan is het ook een kleine moeite om hier (dagen) later meer duidelijkheid over te scheppen. 


@BillyX Onze excuses voor deze verwarring. Wanneer we merken dat er onderwerpen gelinkt zijn aan een algemeen probleem of storing, delen we hier zeker updates over. Ook wanneer we merken dat verschillende leden hetzelfde opmerken, geven we dit proactief intern door zodat dit verder onderzocht en opgelost kan worden. We hebben het issue van de eSIM nagekeken en deze storing werd opgelost op 15/04 om 11u45. Als klanten nu nog steeds hinder ondervinden, raden we aan om individueel contact op te nemen met de klantendienst.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.