42048
netweters
|
18500
gesprekken
|
19990
vragen
|
Vandaag probeerde ik bij de geavanceerde instellingen bij "mijn telenet" een paar poorten open te zetten voor mijn home server. Echter krijg ik gewoon een blanco pagina wanneer ik dit probeer. Ik weet niet of anderen dit probleem ook hebben of dat dit een technisch probleem bij telenet zelf is. Toevallig werkte het gisteren nog perfect. Alle hulp is zeer welkom.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gebruikers,mailboxen en mobiel verbruik is hier nooit weggeweest.
Hier werkt de pagina ook terug! Wel nog geen instellingen proberen aanpassen...
@Weetnetter hier ook behalve via de app, werkt dit bij jou wel?
Werkt ook via de app hier.
Mailboxen hier al een tijdje in orde.
Met uitzondering van mijn "quarantaine" e-mailadressen die al 6 maanden verdwenen zijn.
Maar we gaan "on-topic" blijven hé 🙂
@Weetnetter @sammyke007 @phikzel @Ex-Netweter @FVDM bedankt voor jullie feedback over de 'geavanceerde instellingen'-pagina. Blij dat deze terug beschikbaar is!
@FVDM @sammyke007 bestaat er al een apart onderwerp voor het issue met de mailboxen? Zo niet, kan iemand van jullie hier even iets apart voor starten? In deze thread gaat het effectief enkel over de 'geavanceerde instellingen' van de modem. Het is me niet helemaal duidelijk over welk issue jullie het exact hebben. Dan kunnen we nog eens nakijken of er hier een onderzoek voor open staat.
@Rik12 jouw foutmelding is ook anders dan degene waar deze thread over gaat, je kijkt best even op De Netweters of er geen ander onderwerp is waar jouw melding beter bij aansluit.
@Weetnetter hier nog niet, enkel bij netwerkinstellingen gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen van mijn wifi voor de rest niks
De pagina is inderdaad terug bereikbaar, maar werken dat is iets anders.... Ik probeer 2 port forwarding regels te verwijderen en telkens krijg ik de boodschap "Oeps, er ging iets mis".
Port forwarding werkt hier inderdaad ook weer, ik heb poorten 31400 tot en met 31409 open gezet maar niets, ik heb de poorten op de firewall toegevoegd en via een checker staat er filtered.
enig idee wat dit kan zijn?
@DarkSins het verwijderen van portforwarding regels is momenteel nog een gekend probleem. De enige optie is om het momenteel aan te passen naar een niet gebruikt IP-adres.
Je kan de gekende problemen en open verbeteringssuggesties voor de 'geavanceerde instellingen'-pagina van je modem hier vinden. Gisteren zijn er enkele zaken opgelost, we zijn deze nog aan het verifiëren. Zodra bevestigd, plaatsen we updates in dit overzicht. Item 3 is het issues in verband met de portforwarding regels.
@Suzy schreef:het verwijderen van portforwarding regels is momenteel nog een gekend probleem. De enige optie is om het momenteel aan te passen naar een niet gebruikt IP-adres.
Je kan de gekende problemen en open verbeteringssuggesties voor de 'geavanceerde instellingen'-pagina van je modem hier vinden. Gisteren zijn er enkele zaken opgelost, we zijn deze nog aan het verifiëren. Zodra bevestigd, plaatsen we updates in dit overzicht. Item 3 is het issues in verband met de portforwarding regels.
Ik heb na weken ook nog diverse problemen met de geavanceerde instellingen. Het in- en uitschakelen van DMZ en UPnP werkt niet naar behoren. Daarnaast verkrijg ik al enkele dagen geen enkele mogelijkheid meer om mijn wijzigen te bewaren. Die knop verschijnt plots niet meer.