Beantwoorden
Stefanvb
Experienced Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Safespot+ herkent toestel niet

Hoi Iedereen,

Ik merkte op dat mijn smartphone One plus Nord in de app werd weergegeven als samsung nexus. Daarna op aanraden van de klantendienst toestel ontkoppelt en daarna uit de safe spot verwijderd. Terug opgestart geeft die mijn smartphone nu aan als benaming device. 

Dan op aanraden van de klantendienst veranderd naar android phone en de benaming manueel ingegeven.

Ik zie bij mijn toestel en in de safe spot dat de mac adressen verschillend zijn, het mac adres in de safe spot app is van mijn modem. Als ik dan bv kijk op mijn laptop en dan in de safe spot app kloppen deze mac adressen wel.

Ander iemand van hun klantendienst raad aan om paswoord van modem te wijzigen, de andere zegt er is geen probleem met de mac adressen.

Iemand die hier een tip over heeft of me kan uitleggen hoe dat dit komt?

Alvast bedankt!

 

 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Safe Spot herkent toestel niet

2 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1203
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Safespot+ herkent toestel niet

Kijk eens in de netwerkinstellingen van je Smartphone. Waarschijnlijk heb je randomized MAC aan staan. Dat is een Privacy functie (in te stellen per netwerk) hierdoor kunnen andere toestellen je toestel minder goed herkennen; omdat het regelmatig een ander MAC-adres gebruikt.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stefanvb
Experienced Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Safespot+ herkent toestel niet

Dank je wel dit was dus de oplossing