Beantwoorden
Willy14
Freshman Meerweter
Berichten: 53
Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Tien op tien!

Hoe melding 'winkelmand wacht op jou' wegkrijgen ?

Beste,

Hoe kan ik mijn winkelmand raadplegen en de inhiud ervan wijzigen of wissen?  Dit lmoet via de webshop met mijn Telenet rekening?

Ik had een toestel (iPhone) gekozen maar wil die toch niet kopen.  Nu krijg ik regelmatig een mailtje : Rond je bestelling bij Telenet af.  In de mail staat er vermeld als titel "Je winkelmandje wacht op jou!" ?! 

Ik spreek van de Telenet webshop toestellen...

Bedankt aanallen voor jullie hulp en raad.

Screenshot 2024-03-28 at 20.35.36.pngScreenshot 2024-03-28 at 20.35.53.pngScreenshot 2024-03-28 at 20.36.04.png

Ps. Heb Telenet aan de lijn gehad meerdere malen maar zij zelf konden mij niet helpen.

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Winkelmand Telenet Webshop

4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe melding 'winkelmand wacht op jou' wegkrijgen ?

Gewoon enkele dagen geduld hebben. Dat verdwijnt dan vanzelf.

Willy14
Freshman Meerweter
Berichten: 53
Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Tien op tien!

Hoe melding 'winkelmand wacht op jou' wegkrijgen ?

Een webshop waar je niet een winkelmandje kunt aanpassen of helemaal je aankoop te willen wissen!? En dan moeten wachten dat je winkelmandje plotseling eeg komt te staan op MijnTelenet?
Telenetstuurt je mailtjes zelfs na maanden om te herinneren dat je winkelmandje nog steeds bestaat en je nog moet betalen voor je “aankoop” want je hebt een artikel in je winkelmandje ?!

Ik ken geen enkele andere webshop die op die manier werkt en die je toelaat om gewoonweg alles te annuleren?Z

 

Zelfs bij Telenet weet ze niet hoe je je eigen winkelmandje kunt veranderen.’

Bovendien blijkbaar is dit volgens jouw antwoord ook niet voozien😧

 

 

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe melding 'winkelmand wacht op jou' wegkrijgen ?

@Willy14 

Als ik in je afbeelding kijk zie ik rechts van boven wel winkelmandje staan dus als je normaal gezien daarop klikt zou je dus in je mandje moeten geraken. Van daaruit gezien ken je jou gekozen product verwijderen. 

Ik meen me ook te herinneren dat er idd vroeger een mandje rechts boven in de hoek stond en dan kon je altijd naar je winkel mandje gaan maar ik vindt die ook nergens meer terug. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Willy14
Freshman Meerweter
Berichten: 53
Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Tien op tien!

Hoe melding 'winkelmand wacht op jou' wegkrijgen ?

Beste bedankt voor hulp en antwoord.

 

Je ziet het winkel mandje als je eenmaal iets gekozen hebt en toegevoegd aan je winkel mandje. Het probleem is zelf als je klikt op het winkel mandje zie je alleen het toestel op het voor dat je wenst aan te kopen maar je kan het nergens niet missen of annuleren. Het probleem is dat je dan regelmatig e-mails ontvangt van Telenet zeggende je winkelen mandje is nog niet voltooid en je moet nog betalen. Je kan nergens niet het winkeltje leegmaken.
Alleszins ik kan het niet en de wensen van het Telenet zelf zeiden mij dat zij ook niet konden.