Beantwoorden
DC10
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe simkaart deblokkeren via MyTelenet?

Mijn SIM kaart is geblokkeerd sedert het gebruik van vingerprint op mijn Samsung A51.  Ik ben in het buitenland en kan Telenet niet bereiken met telefoon, chat, whats app, ...

OP Mytelenet zou moeten staan hoe je een SIM kaart opnieuw kunt deblokkeren, maar dit is onvindbaar.   Ik zoek dringend een oplossing

 

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: SIM kaart deblokkeren Samsung A51

Tags (2)
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5247
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe simkaart deblokkeren via MyTelenet?

Vraagt je toestel achter een PUK-code? Die kan je namelijk vinden op MyTelenet. Heb je hier iets aan?

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/mobiel-en-vast/simkaart-en-toestellen/verloren...

https://www2.telenet.be/residential/nl/mijn-telenet/je-simkaarten/

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DC10
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe simkaart deblokkeren via MyTelenet?

bedankt voor je antwoord, er word een PUK code gevraagd, maar ik kan die niet ingeven.  Ik kan enkel de PIN code ingeven wat tot niets leidt

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1170
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Hoe simkaart deblokkeren via MyTelenet?

Wat gebeurt er dan net als je de pincode ingeeft?

Klinkt eerder als een probleem met je telefoon of een kapotte simkaart.

Zoals @sb zegt, bij een geblokkeerde simkaart (wegens te veel foute PIN ingaven) moet je je PUK-code ingeven. Ik zou niet weten hoe een simkaart anders geblokkeerd kan geraken…


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DC10
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe simkaart deblokkeren via MyTelenet?

ik begrijp het ook niet, maar telkens ik het toestel afleg en terug opstart kan ik de PIN code ingeven, maar daarna vraagt het nogmaals de PIN in te geven en dan is de OK knop niet werkzaam.  Dit alles is begonnen nadat ik de vingerafdruk functie ingevoerd heb.