Beantwoorden
Willyty
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Kan niet bellen via speaker op Samsung S9

Ik heb een Samsung S9 telefoon en een WIGO 9GB abonnement.

Als ik bel op speaker kan mijn contact mij niet horen. Ik kan mijn contact heel duidelijk verstaan.

Speaker uit zetten en met de telefoon aan mijn oor werkt prima. Bellen via WhatsApp geeft hetzelfde probleem.

De speakeropening aan de onderkant van de telefoon is helemaal vrij van vuil of stof. Met een lampje kijk ik tegen een roostertje aan.

De speaker werkt wel goed bij video of muziek of beltoon.

Mijn vrouw heeft een Iphone op hetzelfde netwerk en bellen op speaker werkt normaal.

In de winkel zeggen ze dat het tijd is voor een nieuwe telefoon!!??

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Kan niet bellen op speaker

0 Likes
6 reacties
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Kan niet bellen via speaker op Samsung S9

@Willytyopen de "Samsung Members" app klik op ondersteuning en doe een diagnose van de microfoon

 

Het kan zijn dat je deze opties op een andere plaats vind ik heb een galaxy S21+ maar ik heb zo een flauw vermoeden dat er iets mis is mee uw toestel microfoon.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5329
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan niet bellen via speaker op Samsung S9

@Willyty 

Het toestel is al van 2018, er kan iets mis mee zijn, zou het eens uittesten of de microfoon wel nog juist werkt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Willyty
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Kan niet bellen via speaker op Samsung S9

RIk 12,

De Samsung Members geeft toch aan dat er iets met de microfoon zou zijn.

Maar het gaat over mic1 en mic2. Ik vind maar 1 klein gaatje naast de USB aansluiting. Dat zou de microfoon zijn? Mic1 of mic2? Zijn er 2 microfoons?

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Kan niet bellen via speaker op Samsung S9

Dat durf ik niet zeggen daarvoor ken ik er te weinig van maar ik heb wel een tip .Ik heb ooit eens mijn smartphone laten vallen en het glas van het touchscreen was gebarsten maar hij werkte nog dat was een galaxy S5 (is jaren geleden) ik heb dat glas toen volledig laten herstellen hier => op deze link dat gaat geld kosten maar in alle geval minder dan een nieuw toestel.

0 Likes
Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Topicwurm! Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Kan niet bellen via speaker op Samsung S9

Je kan eens proberen de sim kaart van je vrouw in het Samsung-toestel te steken en dat eens te testen. Doet hetzelfde probleem zich voor, dan weet je dat het aan het toestel ligt.

0 Likes
Willyty
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Kan niet bellen via speaker op Samsung S9

Beste netweters, bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga nog wat dingen uitproberen.

Het is vreemd dat de Samsung Members twee microfoons wil testen. Mic1 werkt maar mic2 niet! Ik heb geen idee waar mic2 zich zou bevinden.

Toch kan ik gewoon bellen (niet handsfree)

Ik kan ook de audiorecorder (Samsung app) gebruiken. Werkt allemaal!

Maar bij handsfree bellen (op speaker) kan mijn contact mij niet horen.

Kom er nog op terug!

0 Likes