Beantwoorden
Ayozd
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Verander-je-wachtwoord-dag En we zijn vertrokken! Hi there!

2 extra simkaarten mogelijk in WIGO abonnement?

Beste

ik zou voor mijn 2 dochters 2 extra Sim kaarten willen bestellen onder wigo abonnement?

is dit mogelijk?

en anders welke voorstel zou je mij aanraden voor alleen 2 Sim kaarten voor data?

alvast bedankt

mvg

ayhan

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: 2 x extra sim kaarten bij abonnement wigo

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

2 extra simkaarten mogelijk in WIGO abonnement?

@Ayozd Wigo bestaat niet meer als abbo, je kan dus geen aanpassingen doen daar in, beste is te veranderen naar One of One+

of een simkaart bij een andere provider nemen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
mcasteels1
Experienced Meerweter
Berichten: 85
Smile! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

2 extra simkaarten mogelijk in WIGO abonnement?

Ik heb dit toen ik nog op WIGO zat en WIGO niet meer beschikbaar was (6 maande geleden), wel kunnen aanpassen. 
Je kan zonder enig probleem SIM kaarten blijven activeren (zoalg je er nog over hebt!).  Er is namelijk geen echte aanpassing aan je abonnement.  Dit is voorzien.  Je kan dit zelfs online perfect regelen.  Ik ben nu wel 4 weken geleden overgestapt naar One Up omdat de datalimiet van 35GB toch wat nipt bleek te zijn. 
En helaas is sinds 2 weken voor WIGO dan weer de databundel aangepast naar 70GB (kreeg nog een mail terwijl ik op One Up zat). 
Niet leuk voor mij want ben nu al overgestapt natuurlijk.

Misscine is het nu wel aangepast, maar ik zou volhouden dat je niets aan je abonnement aanpast.  je hebt nog recht op die SIMkaarten die in je abonnement zaten.